میدونیم به هیچ جا هم نمیرسیم ..ما ادمها خیلی پیچیده و در عین حال ساده هستیم..کاش یاد می گرفتیم تا وقتی از خودمون مطمئن نشدیم کسی رو وارد دنیامون نکنیم ..همه یکجور نیستن بعضیا صادقانه دل میدن
دلتنگی...ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75