بلاخره از شیراز برگشتیم.دوباره یک مشت قرص رنگارنگ دیگه به نافمون بستن و اجازه دادن برگردیم.دارو دیگه پیدا نمیشه و کلی ام بابت هر کدوم باید پول بدی.آخرشم همین داروها بدون نتیجه روانه ی قبرستونت می کنند به همین زیبایی و شیکی ...
دلتنگی...
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11