درد

خرید بک لینک
از دیروز درد وحشتناکی رو تحمل می کنم..گاهی اروم میشم ..گاهی از شدت درد بی حال ...حاجی دیگه باهام کاری نداره و حرفی نمیزنه..حاج خانومم در صورت نیاز چند کلمه حرف میزنه..از همه حق به جانب تر مهندس که مطمئنا میگه دیدین حق با من بود این دختر از اولم ناسازگار بود شما باور نداشتین..اصلا برام مهم نیست .همین که خودمو اونو نجات دادم برام کافیه..همشون فک می کنن زیر سرم بلند شده .بخاطر همینم حاجی گفت یا این یا هیچ کس دیگه..زیر سرم بلند که شده ولی ..هوففف

امیدوارم این درد کمتر بشه تا نفسی تازه کنم

هر کسى ؛ باید یک نفر را داشته باشد

تا حالش از تنهایی دَرد نکند •••

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

صفحه بندی