دلتنگی

خرید بک لینک
از دیروز درد وحشتناکی رو تحمل می کنم..گاهی اروم میشم ..گاهی از شدت درد بی حال ...حاجی دیگه باهام کاری نداره و حرفی نمیزنه..حاج خانومم در صورت نیاز چند کلمه حرف میزنه..از همه حق به جانب تر مهندس که مطم دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

جهان از آغاز تا پایان شعریست محزون. کسی در خواهد زد و خواهد آمد که چشمان تو را خواهد داشت و همان حرف تو را خواهد زد ولی من او را نخواهم شناخت...

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

یک وقتایی توی یک رابطه هایی درجا میزنیم۰نه راه پیش داری و نه راه پس..

میدونیم به هیچ جا هم نمیرسیم ..ما ادمها خیلی پیچیده و در عین حال ساده هستیم..کاش یاد می گرفتیم تا وقتی از خودمون مطمئن نشدیم کسی رو وارد دنیامون نکنیم ..همه یکجور نیستن بعضیا صادقانه دل میدن

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

اصلا دلم نمیخواد اهنگ یا ترانه ای رو گوش کنم.به شدت روی اعصابم میره و منو بهم می ریزه.نمیخوام به واسطه ی یک اهنگ دوباره دیوونه بشم.امروز اهنگ جدید رضا یزدانی رو توی یکی از این کانالها دیدم .چند ثانیه بهش خیره شدم من هیچ وقت از صداش خوشم نیومده .اما یکی نهیب میزد دانلودش کن ولی من دیگه گول نمیخورم .هر اهنگی و مورد علاقه ی هر کی که می خواد باشه .هیچ چیز و هیچ کسی توی این دنیا ارزش اینو نداره که خودتو درگیرش کنی نه ارزش نداره.

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

این فصل شیراز و دوست ندارم.هوا سرده اینجا منم حالم خوب نیست.همه چیو زشت و نچسب میبینم.مدام در حال غر زدنم .گاهی صدای همه رو در میارم .مثل بچه های دو ساله شدم که فقط نق میزنن و هیچیم ارومشون نمی کنه.هی شهر حافظ چرا برای من دلنشین نیستی ؟؟

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

صفحه بندی