اصلا دلم نمیخواد اهنگ یا ترانه ای رو گوش کنم.به شدت روی اعصابم میره و منو بهم می ریزه.نمیخوام به واسطه ی یک اهنگ دوباره دیوونه بشم.امروز اهنگ جدید رضا یزدانی رو توی یکی از این کانالها دیدم .چند ثانیه بهش خیره شدم من هیچ وقت از صداش خوشم نیومده .اما یکی نهیب میزد دانلودش کن ولی من دیگه گول نمیخورم .هر اهنگی و مورد علاقه ی هر کی که می خواد باشه .هیچ چیز و هیچ کسی توی این دنیا
ارزش اینو نداره که خودتو درگیرش کنی نه
ارزش نداره.
دلتنگی...
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11