این فصل شیراز و دوست ندارم.هوا سرده اینجا منم حالم خوب نیست.همه چیو زشت و نچسب میبینم.مدام در حال غر زدنم .گاهی صدای همه رو در میارم .مثل بچه های دو ساله شدم که فقط نق میزنن و هیچیم ارومشون نمی کنه.هی شهر حافظ چرا برای من
دلنشین نیستی ؟؟
دلتنگی...
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11